Beschrijving van sneeuwwitje:
hoop dat ik een leuke man kan ontmoeten waarmee ik de leuke dingen in het leven kan beleven. Nee het is niet dat ik nog nooit een relatie heb gehad maar uiteindelijk is de beperking wat steeds roet in het eten gooide. Hopelijk is er een man die er overheen kan kijken.

Gebruikersnaam: sneeuwwitje
Leeftijd: 32 jaar
Land: België Provincie: Vlaams-Limburg
Geslacht: Vrouw
Lengte: 160-165
Figuur: Slank
Oogkleur: bruin
Haarkleur: bruin
Opleiding: Anders
Piercing: Nee
Tattoo: Nee
Rookt: Nee
Cupsize: cup B
Huidskleur: blank
Schaamstreek: Kaal

|
Ook deze Leden zijn actief in Vlaams-Limburg en beschikbaar!
Gr50

Vrouw (56)
Vlaams-Limburg
Ik hou er van om leuk uit te zien, want ik besteed veel aan mijn uiterlijk. En zoek ik een leuke man die ook ook goed uitziet en waarmee ik mezelf kan zijn.
 |
Ged8

Vrouw (33)
Vlaams-Limburg
Ik geef maar ik sta niet toe dat je mijn hart word gebruikt. Ik heb lief maar ik sta niet toe dat mijn hart misbruikt word. Ik vertrouw maar ik ben niet naïef. Ik luister maar ik verlies nooit mijn stem. Verder wil ik vertellen dat als je mij goed behandeld ik dat ook met jou doe.
 |
Kussjes

Vrouw (33)
Vlaams-Limburg
Heel veel zin in een uitdaging maar kan die nergens vinden. Daarom ben ik hier.
 |
Marlyn

Vrouw (38)
Vlaams-Limburg
Braaf en een klein meiske in een grote wereld op zoek naar iemand om van te houden.
 |
Branda

Vrouw (49)
Vlaams-Limburg
Wat ik zoek is een serieuze man die niet alleen maar naar het uiterlijk kijkt. Dus niet een man die mij gaat keuren als een stuk vlees want dan hoef je echt niet te reageren. Ik zou heel graag als het klikt wat meer willen wie weet zelfs een vaste relatie. Ik zoek dus iemand die daar ook voor open staat.
 |
Marionne

Vrouw (51)
Vlaams-Limburg
Ik ben een optimistische, altijd vrolijke flapuit en spring-in-het-veld die houdt van alles wat leuk en lekker is. Ik ben nogal energiek en kan soms gek doen, maar altijd met een vrolijke, positieve noot. Ben jij net als ik, een eeuwige optimist bij wie het glas altijd halfvol is? Wel, waarop wacht je dan nog? We zijn misschien wel een match made in heaven!
 |
|